Followers

Wednesday, December 7, 2011

:: HappY BirthDay MoM ::

To my Beloved mummy..Happy Birthday!! thanks for being such a wonderful and adorable mum!! thanx besarkan saya dgn penuh kasih sayang..thanx for ur sacrifices! thanx for everything..!! Frankly say, I am so PROUD to have u as my mum..No words can describes how glad i am to be part of u! thanks a lot mum, membesarkan sy dgn sebaik mungkin. thanks coz membawa saya di dalam rahim selama 10bulan..thanks coz bertarung nyawa melahirkan saya..thanks coz merestui dan menerima suami saya sbg menantu..thanks coz xpernah menghampakan sy walaupun kdg2 sy meminta itu ini(mengada2)..thanks coz memberi pendidikan kepada saya..thanks jugak sbb mementingkan pendidikan kepada anak2...thanks coz memanjakan saya eventhough sy sdh bergelar isteri..infiniti thanks to u mum! xterbalas jasa yg diberi..thanks mum..thanks.....thanks....:')..mak saya mmg cantik!now im becoming a mother, but u, u never be replaced!!













:: There's something special for u on ur birthday!! ::

No comments:

Post a Comment